27 Haziran 2019 Perşembe

Sezon 2 - Yeni bir başlangıç

Bloguma yazmayalı uzun zaman oldu fakat sizlerden gelen soruları elimden geldiğince, müsait zamanlarımda sosyal medya üzerinden yanıtlamaya devam ettim.

Uzun zamandır yazmamamın sebebi, blogun misyonunu tamamlamış olmasıydı. Bloguma yazmaya başlarken amacım bir öğrenci pilotun adım adım geçirdiği tüm süreçlerini yansıtabilmekti. Bu zorlu yolda birçok kişiyle irtibat kurduk, süreçleri hakkında konuştuk, konuşmaya da devam ediyoruz. 


Bildiğiniz üzere görevime uzun bir yol ardından başladım, Airbus a32x ailesi ile yaklaşık olarak bir sene boyunca uçtuktan sonra benim için son derece sevindirici bir haber aldım ve Airbus A330 ailesinin bir ferdi olarak yaklaşık 5 aydır uçmaya devam ediyorum.


Geniş gövdede uçmaya başlamak demek, dünyanın her yerine uçmak demek, ufku açıcı mükemmel bir deneyim ve ben bu deneyimi yaşarken yaşanılanların hatıralarda kalmasını değil, başlattığım bu blog'un anı defterine çevrilmesi gerektiğini düşündüm bu yüzden 2. sezon olarak yolumuza devam ediyoruz.


Bulunduğum ülkelerde yaşadıklarımı, deneyimlediklerimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Bunu yaparken daha çok herkesin ulaşabilecek imkanı olmadığını düşündüğüm yerleri yazmayı düşünüyorum çünkü örneğin Avrupa ülkeleri dibimiz ve bu ülkeleri zaten çoğumuz biliyoruz. 


Şuanda aklımda kalanlar hızlıca Tayland(Bangkok, Phuket), Tanzanya (Darüsselam), Suudi Arabistan(Riyad), Sri Lanka(Colombo), Pakistan, Amerika(New York), Dubai.


Liste uçtuk, gördükçe büyüyecek; aynı zamanda deneyimlerim her gidişimde arttıkça yazılara güncellemeler gelecek.


Sevgiyle kalın :)





Instagram ; bigityilgic



Yorum yapmak için "Yorumlama Biçimi" kısmını "Anonim" yada varsa Gmail hesabınız "Google" olarak seçiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yapmak için "Yorumlama Biçimi" kısmını "Anonim" olarak seçiniz.