3 Haziran 2014 Salı

Kendimden bahsedeyim biraz ;

21 Mayıs 1988 doğdum. İzmir Karşıyakalıyım. Babam havacı Astsubay annem Almanca, Türkçe edebiyatı öğretmeni. Ailem çalıştığı için babamın o zamanki iş yeri Çiğli/İzmir 2. Ana Jet Üs’te 5 sene boyunca ana okula gittim orada uçaklar içinde geçen mükemmel bir 5 sene geçirdim. Sanırım o zaman askerlik maceram başlamış. Yıllar geçti üzerinden askeri okulu kazandım ve Bando Astsubayı olmak üzere eğitim aldım. Bu tamamen kendi kararım olması ile birlikte ailemin müzisyenliği sevdiğim için(ozamanlar gitar ve klavye çalıyordum) babamında asker olması sonucu rehber öğretmenimin tavsiyesi idi. Okulu bitirip mezun olduğumda görev yaparken üniversite okumaya karar verdim. İlk önce Marmara üniversitesi Müzik Öğretmenliğini kazanıp sonrasında ne yapacağım Müzik Öğretmeni olupta dediğim için oraya gitmeden ertesi sene İTÜ’de Ses Mühendisliğini kazanıp okumaya başladım. Aynı zamanda çalıştığım için ayda 6-8 nöbet tutum. Nöbet istirahatlerinde motorla Tuzla’dan Beşiktaşa yağmur, çamur, kar eşliğinde okula gittim. Bu dönemde Müzik Stüdyosu açtım birçok albümde ve dizilerin müziklerinin yapım aşamasında bulundum. Birçok sanatçının sahnesinde Tonmaister olarak çalıştım. Bu dönem pilot olmaya karar verip eğitim için para toplamaya başladığımda bir dönemdi. THY Pilotaj eğitimi için benim bölümümü kabul etmediğinden eğitim masraflarımı kendim karşılamam gerekti, iş adamlarına mailler bile attım sponsorluk için. Bu dönem aynı zamanda Facebook üzerinden “ FSX TÜRKİYE EĞİTİM ” adı altında Simulasyon eğitimi için videolar ile eğitim verdiğim bir dönem ve pilotaj derslerine çalışmaya başladığım bir dönemdi. Bu süre içerisinde Yamaçparaşütünü kendi başıma öğrendim ilk uçuşlarımı yapmaya başladım ardından kuzenim Yüksek Metalurji Mühendisi Hakan KARACA’dan uçaklarda kullanılan benimde inşaa sırasında kullanabileceğim metal kodlarını alıp kendi Paramotorumun üretimine başladım. 1 aylık bir süreç sonunda motorunu Maceristan’dan getirip diğer bütün kısımlarını kendimin inşaa ettiği paramotorumu 3D çizim programı öğrenerek yaptım. Oturma yerini bile sağlam çadır kumaşından ellerimle dikerek yaptım. Bilimi ve teknolojiyi sevdiğim için www.voltronsimulation.com üzerinden satışa çıkardığım uçak simulasyonu için programladığım uçak panelleri ürettim. Şuanda amatör olarak hava fotoğrafçılığı ile ilgileniyorum. Okulum 2014 senesi Yaz dönemi itibari ile sona ereceğinden ve pilotaj için yeterli maddiyatı sağladığım için askerlik mesleğini bırakmanın zamanı benim için geldi. Bunun için ordudan ayrıldım şuan ayrılış yazımı bekliyorum mümkün olan en yakın sürede de yazı gelmesi sonrası Amerika’da eğitime başlayacağım. Bu yazımdan itibaren bu da burasının artık gerçekten bir Kaptanın Günlüğü köşesi olacağının resmi ilanıdır. Yani anlıyabileceğiniz üzere hayat benim için şimdi başlıyor...

Fotoğraflarım için;
www.voltronsimulation.com/gallery
Simulatör Eğitim sayfam için;
https://www.facebook.com/FsxTurkiyeEgitim
Simulatör Eğitimi Youtube sayfam için;
http://www.youtube.com/user/jrqriss
Kişisel Youtube sayfam için;
http://www.youtube.com/channel/UC33fW-jQX6z-SMHbf_zijWg/videos

ziyaret edebilirsiniz.

Hobilerim;
Havacılığın her alanı
Müzisyenlik ( Gitar, Saksafon, Bateri, Piano)
Amatör olarak G-House, House, Deep House janralarında Dj’lik yapıyorum.
Müzik Prodüksüyonu
Amatör Fotoğrafçılık
Programcılık
Serbest Dalış ( Zıpkın )
Her türlü bilim( Richard Dawkins favori bilim adamımdır tavsiye ederim )

Lipson'ın dediği gibi hayat
Sonuçta yıldızların nasılda hizaya geldiğini bilemezsin bazı şeyler bunun gibi doğada kozmik olarak yol alırlar. Bir yerdesindir, birisi ile tanışırsın ve o seni istediğin şeye ulaştırabilir. Bu ilk bazen seni başka bir oluşumun gerçekleşmesine öncülük eder. Fakat sadece önüne çıkan fırsatları değerlendirmek olmaz, kendin için fırsat yaratmalısın!! Kendini senin için doğru olacak şeylere doğru yöneltmelisin. Bunlar senin başarıya ulaşman için sana şans verecektir. "

2 yorum:

  1. Merhaba. Bence sizin havaciliga degil, havaciligin sizin gibi dolu birine ihtiyaci var. Ben de kendimce muzikle ilgilenirdim ama bu kadar cok konuda derinlemesine bilgi sahibi olabilecek kadar caliskan ve zeki kisiler, en azindan benim kendi sirketimde gorduklerim, kabina sigmayip yalnizca ucak ucurmakla kalmiyor; sirketimizde standardizasyon, ucus emniyet gibi departmanlarda yer aliyor, hepimize katki sagliyor. Tabii bazi agabeylerimiz de "anonim" kalarak birlikte uctugu kisileri ya da tanistiklari meslektaslarini aydinlatiyor. Umarim meslekte de sizinle bilgi paylasimi yapma sansimiz olur. Simdiden basarilar dilerim.

    Not: Izin verirseniz kendi blogum kiwi'de blogunuzdan bahsetmek isterim.

    Soumneal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oncelikle ozur dilerim ucuslarin yogunlugundan oturu cok gec cevap verdim. İsminizi bilmiyorum fakat benden tecrube olarak cok ileride oldugunuz icin digerlerine oldugu gibi sizede Hocam diyecegim. Oncelikle beni cok mutlu ettiniz cunku bu kadar uzun bir yolda sizde vardiniz, sizin blogunuzu cook uzun sure okudum ve bu blogun mimaride sizin bu ise olan bakis aciniz. Sizden esinlendim diyebilirim. Bana soylediginizin tum ovgu dolu cumleleri size aynen aktariyorum sizde iyi ki varsiniz ve biz gibi digerleri de mutlaka bu camiada olmali. Sizle ayni gorusleri paylasarak bir gun umarim ayni korukten yuruyup birlikte maceralarimizi paylasabiliriz demek istiyorum. Kendinize iyi bakin saygilar Hocam.

      Sil

Yorum yapmak için "Yorumlama Biçimi" kısmını "Anonim" olarak seçiniz.